Jamarsko društvo Rakek

1957

sestanki

Sestanki JD Rakek so vsak petek, s pričetkom ob 21.00 v prostorih bivšega sodišča na Rakeku.

Jamarski krožek JD Rakek vsako sredo. Več na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Naj fotka

Iskanje

Raziskovanje Kanina, 28-30.10.2022

Glavni namen tokratne akcije je bilo raziskovanje nadaljevanja v breznu Poševnaja. Ker pa nas je bilo dovolj za dve ekipi, smo izvedli tudi raziskovanje terena. Vreme je bilo čudovite, kar je pripomoglo k odličnemu vzdušju. Prvi dan smo se odpravili v Poševnajo, jaz Ambrož in Damjan. Pot do jame nam je vzela kar nekaj časa, saj smo imeli s seboj veliko opreme. Ko smo se spustili v jamo, nas je tam ponovno pričakalo presenečenje. Nadaljevanje je zaprl podor. V času taljenja ledu in snega se je s stropa vsulo kamenje. Moram reči, da me je bilo kar strah, saj sem videl kako je jama izgledala, dva tedna nazaj. Damjan me je malo opogumil, saj drugače bi se obrnili in zapustili jamo. Po daljšem razmišljanju pri podoru sva našla nadaljevanje skozi drugi prehod. Opremil sem nadaljevanje, ter nadaljeval v brezno. Kmalu smo prišli na globino 80 m, kjer nas je čakalo raziskovanje neznanega. Od tu smo se spustili po nizu brezen do globine 170 m. Na dnu ni bilo nadaljevanja. Zato je sledilo raziskovanje oken. Kakšnih 30 m pred dno je brezno presekal vodoraven rov. Ker smo bili pri koncu z močmi smo si raje ogledali vodoraven rov, kot pa raziskovali v oknih. Rov nam je vsem vlil nekaj energije, saj mu kar ni bilo videti konca. kmalu smo se obrnili proti površju, saj je ura kazala, da je prišel čas za povratek.

Naslednji dan ta Marko in Ana izmerila vodoravni rov. namerila sta okoli 700 m rovov, če prištejemo še ostale meritve ima tako jama že več kot 800 m poligona. Z Alešom pa sva se lotila iskanja nadaljevanja v globino. Skozi stransko okno sva se spustila v vzporedno brezno. na dnu brezna nama je zmanjkalo vrvi. brezno se nadaljuje v 60 metrski vertikali. Tudi prepih je nakazoval na to da se bomo še vrnili v jamo.
V nedeljo smo se vrnili nazaj v dolino, kjer smo si privoščili še kosilo ter se vrnili domov.

Udeleženci: Marko Matičič, Miha Prudič, Damjan Intihar (Brnte), Aleš Štrukelj; Ana Makovec, Ambrož Ileršič